facebook-ckis
  • Koncerty...
  • Sport
  • Zabawa
  • Kultura

Harmonogram zajęć

harmonogram luty

Lubimy to!

Gmina Postomino

Międzynarodowy Bieg po Plaży

Szept Postomina

Kalendarz aktualności

Marzec 2021
Po Wt Śr Cz Pi So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4

Ile osób nas odwiedza?

Odwiedza nas 45 gości oraz 0 użytkowników.

Statystyki

P1210346 Large      Dnia 13 czerwca rozegrane zostały eliminacje grupowe Turnieju Piłki Nożnej Sołectw o Puchar Wójta Gminy Postomino w ramach XVIII Współzawodnictwa Sportowo – Rekreacyjnego Sołectw Gminy Postomino w roku 2015. Do turnieju zgłosiło się 20 sołectw, które zostały rozlosowane do czterech grup. Rozgrywki grupowe rozgrywane były na dwóch orlikach, w Pieszczu rywalizowały drużyny z grupy A i C, natomiast w Jarosławcu z grupy B i D.

 

 

 

 

WYNIKI ELIMINACJI:

GRUPA A:
A1. PIEŃKÓWKO 12 pkt
A2. ŁĄCKO 9 pkt
A3. PIEŃKOWO 3 pkt
A4. PAŁOWO 3 pkt
A5. MARSZEWO 3 pkt

GRUPA B:
B1. RUSINOWO 7 pkt
B2. NAĆMIERZ 6 pkt
B3. STANIEWICE 4 pkt
B4. MAZÓW 0 pkt
B5. CHUDACZEWO – NIEOBECNE

GRUPA C:
C1. PIESZCZ 4 pkt
C2. POSTOMINO 4 pkt
C3. PAŁÓWKO 0 pkt
C4. WSZĘDZIEŃ – NIEOBECNE
C5. TYŃ – NIEOBECNE

GRUPA D:
D1. JAROSŁAWIEC 10 pkt
D2. KORLINO 8 pkt
D3. KRÓLEWO 7 pkt
D4. NOSALIN 3 pkt
D5. ZŁAKOWO 0 pkt

Po zaciętych meczach wyłoniono 8 finałowych drużyn, które rozstawiono do dwóch grup, według klucza:

GRUPA A:
A1. PIEŃKÓWKO
B2. NAĆMIERZ
C1. PIESZCZ
D2. KORLINO

GRUPA B:
A2. ŁĄCKO
B1. RUSINOWO
C2. POSTOMINO
D1. JAROSŁAWIEC

       Serdecznie zapraszamy zakwalifikowane sołectwa oraz wszystkich zainteresowanych do przyjazdu na finały, które odbędą się 27 czerwca 2015 r. na Boisku orlik w Postominie o godz. 9:00. Emocji na pewno nie zabraknie!!!

       Serdecznie dziękujemy Pani Elżbiecie Safaryn – Dyrektorowi Zespołu Szkół w Jarosławcu i Pani Renacie Mazur-Wojciechowskiej – Dyrektorowi Zespołu Szkół w Pieszczu
za udostępnienie boisk „Orlik″ na potrzeby przeprowadzenia  turnieju oraz animatorom „Orlika 2012" w Jarosławcu – Panu Arturowi Wierzbowskiemu, Panu Dawidowi Wierzbowskiemu oraz Bartkowi Spychale za pomoc przy organizacji turnieju.